Saturday, February 22, 2014

sevgililer gunu

Selam sevgili web sitesi takipçilerimiz. Yogun istek aldigimiz icin sizlere bugün sevgililer gunu yazisini sunmaya karar verdik.




  • Ana Sayfa

  • Son Yazılar

  • Son Yorumlar









Albüm Dinle - Yeni Albüm - Son Albüm - 2014 Albümü





En iyi sanatçıların popüler şarkılarının listelendiği adres albümdinle.blogspot.com











sevgililer gunu 1









Genç Türkcell & Kubat 14 Kubat Sevgililer Günü Şarkısı (2014)





Kubat'dan ve Genç Türkcell ekibinden 14 şubat sevgililer gününe özel şarkı !



14 Kubat sevgililer günü şarkı sözleri


Günlerden 14 şubat

Aşk böcükleri heryerde

Tam bir görmemiş stayla

Face'de millet hep ilişkide

Güllere 100 lira verince

Anladım bugün bir işkence

Lahmacun bile kalp şeklinde

Bu neyin kafası böyle

Süslü püslü laflardan kurtulmak istiyorum

Bütün peluş ayıları yok etmek istiyorum

Bütün peluş ayıları albümdinle.blogspot

O kalpli balonları patlatmak istiyorum

Bugüne 14 kubat denilsin istiyorum

Süslü püslü laflardan kurtulmak istiyoruz

Bütün peluş ayıları yok etmek istiyoruz

O kalpli balonları patlatmak istiyoruz

Bugüne 14 kubat denilsin istiyoruz






sevgililer gunu 2


Google albüm bootu : 14 kubat sözleri, kubat 14 kubat denilsin istiyoruz şarkı sözleri, kubat 14 şubat sevgililer günü şarkısı, kubat 2014,






Bu makale ile alakali daha cok yazi bulabileceginiz onerdigimiz bir web sayfasi : sevgililer gunu

No comments:

Post a Comment