Tuesday, February 18, 2014

en yeni iğne oyası namaz bezleri

Merhaba degerli site ziyaretcilerimiz. Yogun istek aldigimiz icin sizlere bugün en yeni iğne oyası namaz bezleri yazisini paylasmaya karar verdik.


 



pullu tülbent oyası



annemin yapmış olduğu pullu tülbent oyası. benim canım annemde boş duramayanlardan mutlaka otururken bir şeylerle uğrasır. bu da anneciğimin güzel ellerinde çıkan tülbent


ellerin dert görmesin güzel annem


en yeni igne oyasi namaz bezleri 1



en yeni igne oyasi namaz bezleri 2



en yeni igne oyasi namaz bezleri 3



en yeni igne oyasi namaz bezleri 4


tığ işi tülbent oyaları



iğne oyalı örtülerden sonra sıra tığ işi tülbent oyalarında. hepsi birbirinden güzel sizlerde beğenirsiniz umarım. 



en yeni igne oyasi namaz bezleri 5



en yeni igne oyasi namaz bezleri 6



en yeni igne oyasi namaz bezleri 7



en yeni igne oyasi namaz bezleri 8



en yeni igne oyasi namaz bezleri 9



en yeni igne oyasi namaz bezleri 10



en yeni igne oyasi namaz bezleri 11



en yeni igne oyasi namaz bezleri 12



en yeni igne oyasi namaz bezleri 13



en yeni igne oyasi namaz bezleri 14



en yeni igne oyasi namaz bezleri 15


iğne oyası namaz başörtüsü



tatilde boş durmadım. gezdiğim gördüğüm yerlerden bir şeyler paylaşmak istedim. izmite dayımlara gittim. orada melahat yengemin komşusunun yapmış olduğu namaz başörtülerinin resimlerini çektim. çok güzel tülbentler havlular yapmış. sizlerlere de göstermek istedim. aslında ramazanda yayınlayacaktım ama yetişmedi. 


en yeni igne oyasi namaz bezleri 16



en yeni igne oyasi namaz bezleri 17



en yeni igne oyasi namaz bezleri 18



en yeni igne oyasi namaz bezleri 19



en yeni igne oyasi namaz bezleri 20



en yeni igne oyasi namaz bezleri 21



en yeni igne oyasi namaz bezleri 22



en yeni igne oyasi namaz bezleri 23



en yeni igne oyasi namaz bezleri 24



en yeni igne oyasi namaz bezleri 25



en yeni igne oyasi namaz bezleri 26



en yeni igne oyasi namaz bezleri 27



en yeni igne oyasi namaz bezleri 28



en yeni igne oyasi namaz bezleri 29


iğne oyalarına devam

daha önceden Sevimin yaptığı iğne oyalarını paylaşmıştım. bunlar da yeni yaptıkları. ellerine sağlık canım benim.


en yeni igne oyasi namaz bezleri 30



en yeni igne oyasi namaz bezleri 31



en yeni igne oyasi namaz bezleri 32



en yeni igne oyasi namaz bezleri 33



en yeni igne oyasi namaz bezleri 34



en yeni igne oyasi namaz bezleri 35



en yeni igne oyasi namaz bezleri 36



en yeni igne oyasi namaz bezleri 37



en yeni igne oyasi namaz bezleri 38



en yeni igne oyasi namaz bezleri 39



en yeni igne oyasi namaz bezleri 40






iğne oyaları

Marifetli arkadaşım Sevimin  yaptığı iğne  oyaları. hepsi birbirinden güzel . ellerine emeğine sağlık Sevim.


en yeni igne oyasi namaz bezleri 41



en yeni igne oyasi namaz bezleri 42



en yeni igne oyasi namaz bezleri 43



en yeni igne oyasi namaz bezleri 44



en yeni igne oyasi namaz bezleri 45



en yeni igne oyasi namaz bezleri 46



en yeni igne oyasi namaz bezleri 47



en yeni igne oyasi namaz bezleri 48



en yeni igne oyasi namaz bezleri 49



en yeni igne oyasi namaz bezleri 50



en yeni igne oyasi namaz bezleri 51


boyama tülbent



boyamadan yapmış olduğum tülbent. deseni çizip boyuyoruz. uç kısımlarını altın yaldızla boyuyoruz.  boyadıktan sonra altın yaldızın arka tarafından sadece uç kısımlarına tutkal sürüyoruz. atmaması için. ben beyaz ağaç tutkalı sürmüştüm.






en yeni igne oyasi namaz bezleri 52



en yeni igne oyasi namaz bezleri 53



en yeni igne oyasi namaz bezleri 54



en yeni igne oyasi namaz bezleri 55



teyzemin yaptığı oya



teyzecim bu oyalardan bir tane bana bir tane de kız kardeşime yapmıştı. elleirne sağlık teyzoş çok da güzel odular.  






en yeni igne oyasi namaz bezleri 56



en yeni igne oyasi namaz bezleri 57



en yeni igne oyasi namaz bezleri 58



en yeni igne oyasi namaz bezleri 59
 


iğne oyaları

bunlarda yengemin yaptığı iğne oyaları


en yeni igne oyasi namaz bezleri 60


en yeni igne oyasi namaz bezleri 61



en yeni igne oyasi namaz bezleri 62


en yeni igne oyasi namaz bezleri 63



en yeni igne oyasi namaz bezleri 64



en yeni igne oyasi namaz bezleri 65
   


halkalı tülbent oyası



Tülayın anneme yaptığı halkalı oya. serum oyası da deniliyor.   






en yeni igne oyasi namaz bezleri 66



en yeni igne oyasi namaz bezleri 67



en yeni igne oyasi namaz bezleri 68



en yeni igne oyasi namaz bezleri 69




       iğne oyası tülbent     

              iğne oyası denemelerimden birisi. öğrenmeye çalışıyorum. oyüzden kolay ve basit olanlarını                seçiyorum. kurdeleyle yapılmış olan gülleri arkadaşım verdi. bende iğne ile oyasını yaptım.


en yeni igne oyasi namaz bezleri 70



en yeni igne oyasi namaz bezleri 71
 

            boncuklu tülbent oyası

            buda bir diğer oya çalışmam. boncuklu olan


en yeni igne oyasi namaz bezleri 72



en yeni igne oyasi namaz bezleri 73
İĞNE OYASI

 Bir iğne oyası denemem daha. şimdilik küçük çiçekleri  yapabiliyorum. acemi işi yani. ama öğrenmeye niyetliyim.daha iyilerini de yayınlarım inşallah...... 






en yeni igne oyasi namaz bezleri 74



en yeni igne oyasi namaz bezleri 75



en yeni igne oyasi namaz bezleri 76



Onerimiz diger makale : iğne otası namaz bezi ornekleri

No comments:

Post a Comment