Friday, January 24, 2014

yeni yıl hazırlıklarım...



küçük yeni yıl hediyeleri hazırlamaya başladım iş yerimdeki arkadaslarıma...bitirdiklerimi paylaşayım dedim şimdilik..zira hala devam ediyorum zevkle yapmaya zaman buldukça...gerçi zaman olmasa da zaman yaratmak hususunda üstüme yok hobilerim için...


yeni yil hazirliklarim 1


şapkalı kız anahtarlık şirin oldu....


yeni yil hazirliklarim 2
buzdolabı için örgü sepeti magnet....bunu kızlar beğenir...ferihanın olsun bu.magnetleri çok sever..


yeni yil hazirliklarim 3






yeni yil hazirliklarim 4
 horozlu bardak altlığı ördüm...nasıl?sevimli olmuş ama dimi...


yeni yil hazirliklarim 5
 ataçlara paten ördüm anahtarlık ucu olabilir,çantalara takılabilir,artık ona bizim kızlar karar versin...


yeni yil hazirliklarim 6




çam ağacı mı çan mı oldu ki buuuuuuu...


yeni yil hazirliklarim 7






yeni yil hazirliklarim 8


sicim ipe simli siyah ipi işleyerek mini bir sepet yaptım kızkardeşime..banyosuna uygun oldu...


yeni yil hazirliklarim 9


bakalım daha bitmedi bizim yoğun bakımdaki kızların hangine birine yetişsem ki çoklar...olsun elbet Allah sağlık versin yetişirim diye başladım.insanları sevindirmek çok güzel...


sevgiyle kalın....


No comments:

Post a Comment