Sunday, January 26, 2014

YALANCI KESTANE ŞEKERİ ( KURU FASULYE TATLISI )



yalanci kestane sekeri kuru fasulye tatlisi 1




Herkese iyi akşamlar sevgili dost ve izleyenlerim,

Sizlere lezzetli ve kestane şekeri tadını andıran bir tatlı tarifi vereceğim. Kafkas Markasının bar şeklinde dışı çikolata kaplı bir kestane tatlısı var, ondan esinlendim ve benzer bir tat yakaladım. Buyrun paylaşalım:


yalanci kestane sekeri kuru fasulye tatlisi 2



yalanci kestane sekeri kuru fasulye tatlisi 3


Malzemeler:

1 kase haşlanmış kuru fasulye

2 paket ufalanmış kakaolu hazır kek ( evde bayat kekiniz varsa olur )

1 bardak pudra şekeri

tarçın

1 çay bardağı toz fındık

kıvamını ayarlamak için az miktarda süt

akşamdan ıslatılmış 10 adet hurma

dışını kaplamak için:

1 paket Dr Eotker Kestane Sosu

2 bardak süt

hindistan cevizi

Yapılışı:

Önce arkadaşlar kuru fasulyeyi, ıslatılmış hurmaları 1 fincan süt ekleyerek rondodan geçirin, iyice pürüzsüz kıvama getirin.

Diğer malzemelerle karıştırıp yoğurun.Elinize ceviz kadar parçalar alıp yuvarlayın.Kestane sosunu  2 bardak sütle pişirin. Soğumaya bırakın.


yalanci kestane sekeri kuru fasulye tatlisi 4




Topları önce kestane sosuna sonra da hindistan cevizine bulayın.Üstlerine ben birer renkli şeker de batırdım.Küçüğüm öyle istedi.Bu kadar arkadaşlar, afiyetler olsun lezzetli bomba gibi bir tatlı, tavsiye ederim, bir tanesi tatlı ihtiyacınızı yeterince karşılıyor.

Hepinize güzel, huzurlu bir haftasonu diliyorum. Sevgiler...


No comments:

Post a Comment