Monday, May 12, 2014

DÜN AKŞAM



dun aksam 1


Gününüz Aydın Neşeniz Bol Olsun!!!


Rabbim ağzınızın tadını bozmasın hicbir zaman bozmasın...Dün akşam tatlı yiyelim,tatlı konuşalım dedim ve 30 yıllık dostum,arkadaşım,kız kardeşim dediğim Nurteni ve çocuklarını ağırladım...


Soframız tam hazır olmadan çektim fotoları,koşturmam çoktu çünkü fırsat bulamam diye







dun aksam 2


Patlıcan salatası ve turşular,salatamız mevsim salatası idi...


dun aksam 3


En büyük yardımcım Neşeli Aşçı... 


dun aksam 4


Ve Somurtkan Aşçı...










dun aksam 5


Büyük kızımın vize sonrası gelmesi iyi oldu,birlikte hazırladık yiyecekleri... 


dun aksam 6


Arkadaşımın çocukları,delikanlılar...


Büyük Makina Mühendisi,Küçük İnşaat Mühendisliğinde öğrenci ...Teyzeleriyim ben onların... 


dun aksam 7


Büyük kızım Tuğçe ve okul sonrası yorgun savaşçı Kerem... 


Çorbamız Gendime Tarhanası Çorbası...


dun aksam 8


Sebanur her zamanki edasıyla... 


dun aksam 9


Ana yemeğimiz Fırında Salçalı Köfte-Patates idi...


Şehriyeli Pirinç Pilavı eşliğinde servis yaptım...


dun aksam 10


Peynirli Midye Börek


dun aksam 11


Nescafeli-Çikolata Soslu Pasta






dun aksam 12


Ve gecemizin starı çilek soslu muhallebi...


Hafif ve leziz çok beğenildi...


 tarifi çok yakında ...


No comments:

Post a Comment