Friday, November 29, 2013

kanarya gümüş modeleri

Merhabalar degerli web sitesi okurlarimiz. Simdiki makalemiz kanarya gümüş modeleri.


kanarya gumus modeleri 1
Fotoğrafta görülen Chester kanepeyi almış bulunuyoruz,

Dün renk ve kumaş seçimi için gittik,

Kendisi keten kumaş ile kaplı idi,

Aslında ben mat kadife bir kumaş istiyordum,

Haftalardır bu konuya yoğunlaşmış, renk seçmeye çalışıyordum,

Ama dün mağazada bizim iç mimarın yönlendirmesi ile keten kumaş kartelalarına daldım,

Oradan açık kemik rengi mavi kırçıllı bir keten beğendik,

2 berjarı da mavi keten olsun dedik,

Ama gel gör ki çarşıdaki hesap eve uymadı

Gece bir uykum kaçtı sormayın :))

Ben haftalardır;

Yumuşak dokusuyla, asaletiyle, bu kanepe için yakıştırdığım kadife kumaşlara niye hiç bakmamıştım,

Sabahı zor ettim,

Şöyle pastel tonlarda bir kadife daha güzel olmaz mıydı?

Mahocuma konuyu açtım,

O seçimimizden pek mesuttu oysa ki,

Ama, benim içime düşen kurdun farkında olduğu için,

Tekrar gidip kumaşlara bakmayı kabul etti :))

Ben şöyle düşünüyorum;

Keten spor, modern ve rahat bir hava veriyor,

Kadife ise, daha asil, biraz daha şık (bazılarınız demode veya abiye diyebilir,

Kullanış açısından ikisinin karşılaştırmasını ise, hiç yapamıyorum, bir fikrim yok,

Sizin düşüncelerinizi merak ediyorum.


kanarya gumus modeleri 2
Seçim Yapıldı ;

Epengle Kadife oldu,

Chesler Kanepe kemik rengi

Berjerler ise bu desenli kadife (Mor, pudra rengi ve uçuk yeşil var içinde)

Teşekkür ediyorum yorumlarınız çok faydalı oldu.


Bu yazi ile alakali daha fazla yazi bulabileceginiz faydali bir web sayfasi : MUDANYA CİNSİ KANARYALARI RESIMLERI

No comments:

Post a Comment